sunnuntai 6. maaliskuuta 2011

62 lainaa

Oon yrittäny kirjottaa tätä postausta nyt kolme päivää, eikä vaan onnistu. Pakerran tähän nyt sitten jotain vaikka väkisin. Onko kellään muulla tämmösiä ongelmia? Mulla ei tavallaan oo mitään writer's blockia, koska mulla on tuhat ja yksi ideaa ja ajtusta mielessä, mutta en vaan saa niitä kirjoituksena ulos. RÄYH!

Mulla tosiaan alko perjantaina loma ja juhlistin sitä kirjastoreissulla, kuten aina. Loman tarkoituksenahan on hukuttaa itsensä kirjoihin, lehtiin, levyihin, leffoihin ja kaikkeen muuhunkin mahdolliseen kirjastosta saatavaan materiaan.



Ei sillä, että mulla olis ennestään ollu näitä lukemattomia lainoja ihan muutama...



... mutta nyt niitä on sitten vielä enemmän. Ja levyjä lainasin 23. Lainoja yhteensä 62. Että sillä lailla!




Sit mulla oli myös palkka-/tukipäivä ja ostin kassillisen ruokaa, huraa! Siitäkin piti luonnollisesti ottaa kuva. Kauppareissu oli tällä kertaa melko tavallinen, joten siitä ei (valitettavasti) tällä kertaa sen enempää.



Meillä oli koulussa perjantaina liikennevalopäivä, mikä ei kuitenkaan tarkoittanut sitä, että joku kiva poliisisetä olisi tullut kertoilemaan liikennevalojen toiminnasta, niinkuin allekirjoittanut ensin luuli/toivoi, vaan sitä, että piti pukeutua punaiseen, keltaiseen tai vihreään. Punainen oli varatuille, keltainen niille, joilla oli jotain säätöä ja vihreä sitten luonnollisesti sinkuille. Sinänsä aika hmmm... kulunut idea, mutta meikähän ei vaan voi vastustaa teemapukeutumista missään muodossa ja tässä näette lopputuloksen! :D




Tykkäsin asusta kyllä muutenkin. Niin ja nyt voitte vain miettiä, että onko mulla jotain säätöä, vai eikö mulla vain ole mitään vihreää yläosaa :D




EDIT: Toivottavasti kukaan ei kerinnyt lukea tätä viime yönä, oli nimittäin ihan muutama kirjoitusvirhe. Note to self: Älä enää ikinä aloita kirjoittamista, jos Edwardin telkkariin ilmestymiseen on enää 10 minuuttia aikaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jee! :D