tiistai 15. maaliskuuta 2011

I don't wanna get over you

Ensimmäisen kerran elämässä myönnän olevani hieman stressaantunut. MIHIN KAIKKI AIKA KATOAA??? En kerkiä tekemään enää yhtään mitään, kaikki aika menee siihen, että nukun, käyn töissä, nukun, hoidan hevosen, nukun ja käyn koulussa. Ei tässä kerkeä edes pyykkejä pesemään, bloggailusta puhumattakaan.


Sori, herutan ihan lievästi. Mainostin Jondelle, että vietin koko hiihtoloman ottamalla itestäni herutuskuvia ja annoin kuulemma taas vaihteeksi olettaa vähän liikaa, koska tää kuva oli sitten loppujen lopulta pettymys. Muuten kuulemma söpö.
Mulla oli tosiaan se loma. Ja kerkesin jopa tekemään muutakin kuin töitä, eli tattaraa, kävin lomailemassa isossa ja villissä OULUSSA. Oli varsin mukavaa ja tykkäsin myös paikasta, mikä on tietysti ihan hyvä, kun aattelee, että oon sinne kovasti muuttamassa :)


Tässä siis söpöysasu ööö... viime tiistailta? Ja täytyy kyllä antaa itselleni tunnustusta siitä, että näytän noinkin pirteältä, kello oli nimittäin aika luvattoman vähän noin niinku lomalaisen näkökulmasta katsottuna; viimeisin bussi täältä Ouluun nimittäin lähtee 9.30... :D 


Mitähän mää Oulussa tein... No ainakin nukuin, lojuin sohvalla, marisin vähän, katoin, ku toinen laitto ruokaa ja tiskas, marisin vähän lisää ja sit menin takas nukkumaan. Oon loistavaa seuraa!

Katoin myös Kuninkaan puheen (hyvä!) ja Kova kuin kiven (True git?), joka oli myös yllättävän hyvä. Mä en oo nimittäin oikein ikinä perustanut noista Coenin veljesten leffoista.




Mulla on uus harrastus. Oon ikuinen teini?


Niin ja tietenkin mää vähän myös shoppailin... Mutta todella vähän!


Tulin siihen tulokseen, että mulla on ihan liikaa masentavia ja synkkiä leffoja, joten ostin sitten pari tämmöstä sopivan iloista ja hömppää. PLUS Ylpeys & Ennakkoluulo-sarjan, parasta! ♥  


Ostin myös pari lehteä ja tommosen Rock Dreams-kirjasen. Se makso 4 euroa Anttilassa, en voinu vastustaa.







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jee! :D