keskiviikko 16. maaliskuuta 2011

Kuumia miehiä

Meri edellä, minä perässä, taas. Miesten listaaminen on niin kivaa! Pahoittelen tilkkutäkkimäisyyttä, minä ja Blogger ei vaan olla kavereita.





















10. Bradley Cooper

Mun mielestä ihmisissä - ja näin ollen myös miehissä - kaikkein näteintä on hymy. Ja tällä miehellä se on kertakaikkiaan hurmaava! Eikä noi silmätkään nyt ainakaan pahenna asiaa... Tän roolihahmotkin on niin söppäniä, ihastun niihin aina :D












9. Marshall Allman

Mietin vaikka kuinka kauan, että kuka ihme tää True Bloodin Tommy oikeen on ollu aiemmin, ku oli niin tutun näkönen... Paon LJ tietenkin! Kuolasin sen perään jo sillon, heti Wentworth Millerin jälkeen. Tää on ihan ylisöpö ja tommonen tietty poikamaisuus vetoaa muhun nyt ja ikuisesti, aamen.
























8. Colin Firth

Ehkä hiukan vanha listan muihin jäseniin verrattuna, mutta ah, niin perinteisen komea. Ja se miehisyys. Ja brittiaksentti!


Darcynä Colin on ehdottomasti parhaimmillan. Oli etunimi sitten Mark...




... tai Fitzwilliam.














7. Alexander Skarsgård

Kun True Blood alkoi, en ymmärtänyt yhtään, mitä jotkut näkivät tässä kalpeassa ruotsalaismiehessä. Eikö tuollaisia ole Suomessakin ihan yllin kyllin? En tiedä onko se se Ericin ylivoimainen seksikkyys vai mikä, mutta herranen aika, kyllä minä ainakin menisin ihan sekaisin, jos tälläisiä tyyppejä tuolla kadulla vastaan tulisi.










6. Jonathan Tucker

Kun Donnellyn mafiaveljekset-sarja loppui, niin minä ihan oikeasti itkin, eikä se johtunut pelkästään surullisista juonenkäänteistä.









5. James McAvoy


Kuumin.

























4. Ville Larinto


Mietin hetken, että onko ihan ok hehkuttaa blogissa poikaa, joka on lähes mun ikänen, suomalainen ja vieläpä mun pikkuveljen Facebook-kaveri? Nimittäin on ihan mahdollista, että esimerkiks sen tyttöystävä tai kaveri tai joku vois mahdollisesti vaikka lukea tämän. Mutta sitten aattelin, että menköön, pakkohan listalla on yks blondi ja yks urheilija olla. Tässä ne nyt tulee nätisti samassa paketissa.

Tää Ville on niinku suoraan yläasteikäisen minäni märistä unista. Urheilullinen, kapeat kasvot ja tommonen söpö pystytukka. (Mun kaverin mielestä kaikki mun mielestä ihanat pojat näytti ihan ruohonleikkurin alle jääneiltä :D Mut toisaalta se itte tykkää pitkähiuksisista intiaaneista, joten ehkä sen mielipiteellä ei oo niin väliä.)







3. Felix Zenger


Mun mielestä ehdottomasti kuuminta on musiikot ja miehet, jotka on hyviä jossakin. Felix on vähän niinku molempia. Ja ennen kaikkea hurjan söpö! :)







2. Tommy Lindgren


Muusikko, todellakin hyvä jossakin, hyvännäköinen ja vielä fiksukin!




1. Jonttu-Fantti









Jee, kello on kaks. Olikohan tää taas ihan tän arvosta? 




P.S. Ainoa syy siihen, että Vin Diesel ei oo ykkösenä on se, että siitä herrasta on mun taholta kuultu jo ihan tarpeeksi. 


VIN <3




2 kommenttia:

  1. tuli aika yllätyksenä tuo numero ykkönen :----D

    VastaaPoista
  2. :'D Epäilemättä. Paljastuksena sanottakoon, että en ole ikinä eläissäni nähnyt jaksoakaan Jonttu-Fantista ja sen kavereista, mutta mitäs pienistä. Jontut on aina söpöjä :P

    VastaaPoista

Jee! :D