tiistai 1. maaliskuuta 2011

Standing In The Way of Control

Levotonta iltapäivää kaikille!

Oon ollu tänään ihan villinä, tekis vaan mieli tehdä jotain no, villiä. Meillä ei taaskaan ollu koulua, eikä varmaan oo loppuviikollakaan ku se pari tuntia päivässä. Mitä mä teen? Tekis hirveesti mieli mennä jonnekin keikalle tms. mutta kun ei ole sitä rahaa. Hmm.



Mustavalkoinen asu jälleen kerran. Tätäkään mekkoa en oo ikinä ennen pitäny, ehkä syystä. Tiukkuus ja pituus ei tällee jälkikäteen katottuna taida olla ihan kouluun soveltuvia. Mutta mitäs pienistä, onpahan ees jotain jännitystä elämässä. Aika heikosti taitaa kyllä mennä, jos jännittävintä elämässä on se, että vilauttaako koulussa vai ei...




Vois tässä joku päivä ottaa vaikka asukuvat jossain muualla... :D Vähän vaan hankalaa ku Sipe on niin kiireinen ton koulunsa kanssa ja en nyt kehtaa ketään ihan randomia pyytää kuvaamaan mun asuja. Enkä viiti ton Sipen kameran kanssa itekseni leikkiä missään muualla ku täällä meidän turvallisessa huoneessa. Tai no turvallisessa ja turvallisessa, täällähän minä sen omanikin hajotin...




Nyt se villeys kyllä jotenkin hävis ja alko vaan väsyttämään ihan pirusti. Jos vaikka ottais pienet päiväunet :D Se siitä pääsykokeisiin lukemisesta sitten!



Tykkään mun hiuksista sitä enemmän, mitä pitemmiks ne kasvaa, kasvaisivatpa vaan vielä vähän nopeammin! On se jännä miten nopeasti ne kasvaa, kun ei haluais niiden kasvavan ja sitten toisinpäin.




Mulle tulee aina hirvee riehumisfiilis tästä biisistä! Syytän tästäkin Skinsiä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jee! :D