sunnuntai 20. maaliskuuta 2011

What is love?

Jos lässytys-/nyyhkyilyjutut ei kiinnosta, niin skippaa tämä. Meikä on nimittäin niin ällön romanttisella tuulella, ettei mitään rajaa! Oon kattonu tänään Bridget Jones kakkosen ja Love Storyn, enkä siltikään oo saanu tarpeekseni. Kumpikin leffa on muuten ihan älyttömän hyvä, suosittelen! Ja kannataa ostaa toi Bridget Jones-dvd, siinä on ihan mahtavat ekstrat. Poistetuista kohtauksista ketunmetsästys on ehdottomasti katsomisen arvoinen! Vieläkin sattuu mahaan kun nauroin niin paljon :D Ja sit siinä oli semmonen Who's you man-testi ja mulle tuli tulokseks MARK ♥

Ja se Love Story. En oo ikinä ennen itkeny niin paljon leffaa kattoessa (ja mähän itken yleensä leffassa ku leffassa). Mun tyyny on vieläkin ihan märkä. 

Minähän olen melkoisen romanttinen luonne. Mitä nyyhkympi kirja tai leffa, sitä enemmän minä pidän (ja itken). Tosielämässä en ehkä kuitenkaan ole niin romanttinen? Kaikki semmoset perinteiset eleet, kuten kukat ja suklaarasiat, on mun mielestä aika teennäisiä - tai sitten olen vain katkera, kun en ole ikinä moisia saanut :D 

Oon ehkä siitä outo tyttö - ja romantikko- että en todellakaan oo suunnitellu häitäni. En oo ees itseasiassa ikinä ajatellut koko asiaa :D Kyl mä toki voisin naimisiin mennä, mutta hei, ne hääthän on vaan yks iso tapahtuma. Mun mielestä paljon tärkeämpää olis suunnitella sitä arkea ja loppuelämää yhdessä. Mun suurin haave olis tavata joku ihana, jota rakastaisin vielä mummelinakin :) En tiedä mitään suloisempaa kuin semmoiset vanhat pariskunnat, jotka esimerkiksi kävelee käsi kädessä kaupungilla. Awwwww <3

Oon myös päättäny, että jos ikinä menen naimisiin, niin en eroa. Mun mielestä nykyään annetaan periksi ihan liian helposti. Tai sitten ihmiset vaan menee liian heppoisin perustein naimisiin? Kuka tietää. 

Oon nyt niin viehättynyt näistä listoista, että tein sellaisen taas.

Top10: Mitä rakkaus on?


1. Toisen hyväksymistä juuri sellaisena kuin tämä on.

2. Yhdessä oloa/laiskottelua/mönsköilyä/loikoilua.

3. Toisesta kiinnipitämistä. Tukemista. Voiman antamista.

4. Hassuttelua. Nauramista. Hulluttelua.

5. Läheisyyttä. Hymyilemistä.

6. Yllätyksellisyyttä. Hetkeen tarttumista. Seksiä.

7. Pussailemista. Sitä tunnetta, kun toisesta ei vain saa tarpeekseen.

8. Halailua. Toisen kehumista (jos mä olisin toi poika, en tekiskään muuta ku kehuisin ton tytön hiuksia; ne on JUMALAISET).


9. Lisää pussailua. Hehkumista. Toisen silmissä hyvältä ja seksikkäältä näyttämistä. Muiden silmissä hyvältä ja seksikkäältä näyttämistä (koska rakastuneena ihmiset vaan näyttää paremmilta).

10. Arkea. Yhdessä tekemistä. Erikseen olemista. Toisen ikävöimistä.

Ja loppuun vielä rakkausbiisien top5.

Ronan Keating - When You Say Nothing At All



Sugababes - Too Lost In You


Samuli Putro - Minä rakastan sinua


The xx - Islands


Snow Patrol - Chasing Cars

4 kommenttia:

  1. IHANA aivan IHANA!!! <3 <3 <3

    VastaaPoista
  2. Sannaki sano että se tykkää kovasti :)

    VastaaPoista
  3. Oikeastihan rakkaus lähinnä näännyttävää epätoivoa ja särkyneitä sydämiä :) Tai ehkä se on se saavuttamaton rakkaus.

    VastaaPoista
  4. Jenny, :P

    Mirette, rakkaus on I-H-A-N-A-A! Ainakin tällee teoreettisessa mielessä ja superihastuneena :)

    VastaaPoista

Jee! :D