maanantai 28. helmikuuta 2011

Mustaa ja valkoista laitetaan, minun käteni maalaa maisemaa


Tänään oli aika ankea päivä. Heräsin myöhään, mutta lähdin innoissani kouluun, koska lukujärjestyksen mukaan meillä piti olla luovaa kirjoittamista. Ja vitut, opettaja oli kipeenä ja meillä olis ollu itsenäistä työskentelyä. Mä lähin siinä vaiheessa tallille.




Päivän asu oli tosi nopeasti puettu, mutta tykkäsin kyllä. Pitäis varmaan aina herätä vähän myöhässä, niin pysyis tää pukeutuminen tämmösenä yksinkertaisen tyylikkäänä. Mä nimittäin aina vähän yliyritän ku on aikaa ja lopputuloksena on mitä ihmeellisimpiä viritelmiä... Mutta varman päälle ottaminen on vähän tylsää!




Tota hametta en ollutkaan ennen ees käyttäny... Tää on niin parasta, ku en oo ostanu uusia vaatteita pitkään aikaan, ja yhä edelleen löytyisi uusia vaatteita vaikka millä mitalla. Oon kyllä huomannu, etten enää ees niin halua ostaa uusia vaatteita, hyvä minä :)


Tänäänhän alkoi myös yhteishaku toisen asteen koulutuksiin ja allekirjoittaneella on melkoinen paniikki aiheesta mikä minusta nyt oikein isona tuleekaan... Tai itseasiassa tiedän, mihin haluaisin hakea, mutta paikkakunnat ovat vielä vähän kysymysmerkki. No, jospa se tästä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jee! :D