maanantai 7. helmikuuta 2011

Surkeaa valitusta.

Tänään olin jossain vaiheessa ihan älyttömän hyvällä tuulella, mutta enpä ole enää. Jotenkin vaan ärsyttää KAIKKI.  ÄR ÄR ÄR ÄRRRRRRRR. Tuun hulluksi kun ei ole mitään kivaa tekemistä ja on ihan tylsää ja ei ole rahaa ja on liikaa töitä ja apua. Hermot menee kertakaikkiaan.


Tarvisin uuden harrastuksen. Tähän astihan olen harrastanut lähinnä vain miehiä, mutta ajattelin pitää siitä pientä taukoa hetken aikaa. Ne kun tuppaavat vaan ärsyttämään entisestään. Tarvisin harrastuksen, joka olisi mahdollisimman halpa, mielenkiintoinen, pitkäkestoinen ja se ei myöskään saisi olla sidottu aikaan taikka paikkaan. Onko ideoita?


Tää on kyllä huvittavin poseraaus pitkään aikaan :D



Mulla on ollu myös tässä pari päivää ihan hirvee tankkeriolo. Johtuu varmaan siitä, että söin grilliruokaa töissä viikonloppuna. Yääh. Muutenkin on ihan semmonen tukkoinen ja raihnainen ja VANHA olo jotenkin. En tykkää yhtään.


Kävin tänään salilla. Sitten söin sipsejä. Ne oli pahoja. Siksipä syönkin nyt sitten salmiakkia. Ja vielä vähän suklaata päälle.




Jospa mä alottaisinkin ton salilla käymisen? Se on kyllä ihan horroria, mutta ainakin siinä sais purkaa agressioita ja siitä olis jopa jotain hyötyäkin. Hmmm....

2 kommenttia:

  1. Salille, mars mars! :D Ite oon ihan koukussa nyt vesijuoksuun, kannattaa kokeilla. :P - A (en jaksa koskaan kirjautua tohon google-tilille)

    VastaaPoista
  2. Ei mulla oo rahaa :D Mut kai sitä vois jostain sen verran pihistää. Vesijuoksussa on se vika, et se tapahtuu vedessä ---> en tykkää :D

    VastaaPoista

Jee! :D