maanantai 21. helmikuuta 2011

I may be bad, but I'm perfectly good at it

En tiiä mikä mua vaivaa, mutta en jaksais enää yhtään käydä baarissa! Olin siis ollu kuus viikkoa (?!!!) tanssimatta ja silti oli lauantaina vähän semmonen plääh-olo. Oon tullu vanhaks o__O


Baariasu oli hämäävän yksinkertainen, vaikka tuo mekon kuosi saakin sen näyttämään hämäävän sekavalta. Mun reivimekko :)



Mun hiukset oli pitkästä aikaa ihan älyttömän hyvin, mut eipä onneks tarvinu tanssia ku puol tuntia niin ne kihartu ja oli yhtä ällöt ku aina. Ja huomatkaa, että olin hihattomalla mekolla julkisella paikalla. Edistystä :D



Koin kauhun hetkiä siellä tanssilattialla, ku yhtäkkiä huomasin, että mun toinen korvis oli tippunu! Onneks löysin sen heti siitä jalkojeni juuresta, olis ollu kauheeta, jos olisin menettäny toisen rakkaista salamakoruistani.
Ja toi rusettikoru on nyt nimetty viralliseksi herutuksenpeittäjäksi, oli pakko tunkea se tähänkin asuun, vaikka se ei siihen niin sopinutkaan. Ainut miinuspuoli oli se, että toi pomppi aika mielenkiintosesti mun tanssiessa (hölskyessä)...


Oon niin ääliö, enkä edes kännissä.
Illan kulusta ei oo oikeen mitään sanottavaa, oli aika mitäänsanomaton ilta. Kahden jälkeen tanssilattialla piti vaihtaa paikkaa 5 minuutin välein, ku kokoajan tuli jotain känniällötyksiä, jotka kävi vielä suoraan kiinni. Hyyyyi. Ja minä kun aattelin, että kaikki ääliöt olis ollu Petri Nygårdia kattomassa Oulaisissa. Hyvä teoria, mutta ei vissiin toiminut. Ja iltahan loppui siihen, että kiristin mun kaverin poikaystävän tanssimaan mun kanssa :D Säälittävyyteni alkaa laskea tasolle, jolla ei ole edes nimeä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jee! :D