tiistai 15. helmikuuta 2011

Ystävänpäivä

Ystävänpäivä on mun mielestä ehkä yks maailman ihanimmista päivistä. Tää suomalainen ystävänpäivä nyt on aika laimea versio jenkkien valentine's daysta (haluaisin muuten niin kokea sen vielä joku päivä!), mutta on tääkin ihan kiva. Kaikki missä on paljon rakkautta, romantiikkaa, sydämiä, nössöilyä, söpöilyä ja haleja käy mulle. Oon ihan outo nykyään :D

Pukeuduin luonnollisesti päivän teeman mukaisesti sydämiin ja pitsiin. Ja yritin tunnin ja sadan kuvan ajan ottaa itestäni semmosta ihanaa söpöilykuvaa, mut ei oikein onnistunu :D


"Mää en nyt jaksa rueta säätämään, äkkiä vaan automaattiasetuksilla räiskäsen salamalla päin näköä"

"Siristän silmiä tällee tosi seksikkäästi ja nostan vähän leukaa, niin näytän ehkä siltä, et mulla olis vaan yks leuka"


Mut tuli niitä oikeesti söpöjäkin!

Söpöily 1.

Söpöily 2.

Söpöily 3.

Söpöily 4.

Söpöily 5.
 Ja sit vielä koko asu, josta vähän surkea kuva, pahoittelen jälleen kerran.



Ja ystävänpäivän kunniaksi, tadaa, KILPAILU!


Kaipaan vähän jotain awwwww-rakkautta, joten odotan innolla ihania tarinoita! Ja tämä ei tosiaan ole mikään arvonta, vaan minä itse valitsen ihanimman kommentin voittajaksi. Ja palkinto on huippusalainen yllätys (lue: en vielä tiiä mikä se on, mutta halusin nyt kuitenkin pistää kilpailun pystyyn). Mutta vakuutan, että se on osallistumisen arvoinen ja tulee tällä kertaa perillekin ehkä vähän nopeammin kuin se arvonnan palkinto :D

Kilpailuaikaa on sunnuntaihin 20.2 klo 18.00 asti. Hyvää ystävänpäivää kaikille!

2 kommenttia:

  1. "siristän silmiä seksikkäästi" -kuva on by far the best! Mutta niitä awwww -rakkaustarinoita mulla ei valitettavasti oo, pokka pettää potentiaalisimmallakin hetkellä :D

    Muistan tosin yhen illan virtasessa, Mielihyvää -biisin ja parhaat tyypit (paitsi yksi) samalla tanssilattialla..

    -K

    VastaaPoista

Jee! :D