tiistai 15. helmikuuta 2011

Death Of A Disco Dancer

Täällä koulussa oli eilen illalla ystävänpäivädisco tuolla alakerrassa. Olin ihan liekeissä, mikä tuskin yllättänee ketään. Ja tapahtuma oli tosiaan päihteetön. Meillä oli vaan valitettavasti vähän väärää tietoa tapahtuman loppumisajasta, joten saavuimme paikalle vasta puoli yhdeksältä ja kerkesimme näin kreisibailata vain 20 minuuttia - viimeiset 10 minuuttia kun oli taattuun discotyyliin varattu hitaille.

Muuvit on kunnossa.

Discoon olisi pitänyt pukeutua punaiseen, pinkkiin tai valkoiseen. Parhaani tein :D


Mulla on ollu ihan hirvee tankkeri-olo taas tässä viime päivinä ja nää kuvatkin kyllä todistaa, että ruoka-aikaan on tullu oltua ruokalassa (ehehehehehe). Eihän toi löysän yläosan ja korkevyötäröisen hameen kombinaatio tietty mikään imartelevin olekaan, mutta silti! Jotain täytyis varmaan tehdä, harmi vaan ku ei oo rahaa ees salilla käymiseen.


Oon ihan oikeasti ihan helvetin köyhä. Enkä tarkoita nyt mitään sellaista "apua, mulla ei oo varaa käydä baarissa ja ostaa vaatteita"köyhää, niinkuin ennen. Tämä köyhyys on nimittäin mallia "mulla on tonnin edestä laskuja pöytälaatikossa, eikä mitään hajua miten pystyn ikinä maksaa ne".


Olen siis lievästi sanottuna lirissä. Mutta ehkäpä tämä tästä. Jotenkin.



Vois kyllä alottaa semmosen vähän pihimmän elämäntyylin. Se on vaan vähän hankalaa ku on tottunu tämmöseen leveään räppielämään :D Tän kuun oon kuitenkin eläny ihan todella säästäväisesti, pakon edestä tosin. Hankalahan se on tuhlata, jos tilillä/kukkarossa ei ole yhtään mitään ja laskuja vaan kasaantuu päivä päivältä enemmän.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jee! :D