sunnuntai 27. helmikuuta 2011

Time to say goodbye

Huhh, selvisin hengissä tästä viikonlopusta! Mulla oli nimittäin yövuorot perjantaina ja lauantaina ja sit vielä perjantai-iltana ja tänään päivällä yhtä toista, salamyhkäistä työtä. Ja tietysti hevonenkin on pitäny käydä hoitamassa. Nukkunu oon yhteensä ehkä 11 tuntia, mutta ei nuorena edelleenkään tarvi nukkua, eihän? Harmi vaan, että en oo enää niin kovin nuori...



Päivän asussa ei siis tosiaankaan ole mitään uutta, mutta oli pakko kuvata, kun mun hiukset oli noin hyvin! Pitäis varmaan aina mennä nukkumaan hiukset märkinä.


Oon tässä miettiny, että en jaksa enää yhtään ihmisiä, jotka vaan haukkuu mua koko ajan. Tai jotka uskoo mielummin jotain tutun tuttua ku minua, omaa lastaan. Ja kyllä, puhun siis äitistä :D Mut siis ihan oikeasti, jäin eilen aika sanattomaksi, kun kuulin, että olen kavereiden poikaystäviä VARASTELEVA lumppu, joka vaan bilettää, eikä käy koulussa, tallista ja hevosen hoidosta puhumattakaan. Ensinnäkin, kenen poikaystävän mä oon varastanu? :D Ja toiseksi, en ole tässä ihan hetkeen muuta tehnytkään, kuin käyny koulussa, tallilla ja töissä, joissa käyn siis vain siksi, että saisin sen kopukan elätettyä. Että jos siitä huolimatta olen paha ihminen, niin antaa olla. En vaan jaksa.


Onneks sentään näytän ihan pirun hyvältä.

Vähän masentaa myös se, että itse en ole käynyt missään joulun jälkeen (Piippolaa ja Kärsämäkeä EI lasketa) ja sitten kaveri valittaa, että on tylsää ja kertoo heti seuraavaksi heränneensä Asan ja Polarsoulin vierestä ja olleensa niiden keikalla bäkkärillä ja jatkoilla ja mitähän kaikkea. Että moro.



Että semmosta. Jos joku haluaa majoittaa johonkin linnaansa ens kesäksi rahattoman tytön, kaks kissaa ja hevosen, niin ottakaa ihmeessä yhteyttä! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jee! :D