torstai 17. helmikuuta 2011

Flower Power

Pitkästä aikaa esittelemisen arvoinen päivän asu. Mulla alkaa nyt taas koulu aamuisin kaheksalta, joten vaatteiden valitsemiseen ja muuhun laittautumiseen ei ole juurikaan jäänyt aikaa (nousen siis sängystä keskimäärin klo 7.46). Ja sitten on tietysti tää pakkanen, mulla olis mielessä monta kivaa asua, mutta ei niissä tarkenis. Lämpimämmillä keleillä sitten.



Tänään päällä oli siis toi iänikuinen kukkamekko, tää olis luultavasti asia, minkä tulipalosta pelastaisin. Tosin luonnollisesti vasta läppärin jälkeen. Ja jos joku ihmettelee, miksi pelastaisin ensimmäisenä läppärin, vaikka se onkin varmaan rakkaimmista asioistani helpoiten korvattavissa oleva, niin yksinkertaisesti siksi, että olen siitä niin riippuvainen. Miten muuten mä kirjottaisin Facebookkiin statuspäivityksen "pelastui juuri tulipalosta, mutta kaikki omaisuus tuhoutui, yhyy"?



Olis muuten ihan kauheeta, jos mun tavarat palais. Itkisin varmaan monta vuotta niiden perään. Kaikki täydelliset mekot ja kengät olis mennyttä... Ja mähän olen tosiaan ihminen, joka lähestulkoon pelkää laihtumista (josta tosin ei oo pelkoa, päinvastoin), koska sitten vaatteet ei enää istuis.



Jotain uutta tässä asussa kuitenkin oli, huomaako joku mikä? No ei varmaan, joten kerron vastauksen heti. Pidin nimittäin ensimmäistä kertaa vyötä tän mekon kanssa ja tykkäsin kyllä :) Ja tuon vyönhän kanssa pitää aina laittaa noi H&M:n tismalleen samanväriset nillkurit, joiden korot meinas kyllä tappaa mun nilkat tänään. Miten ihmeessä oon joskus tanssinu noilla läpi yön? Oon niin tullu vanhaks :/ Ja liukastakin oli, onneks kaaduin vaan yhesti.




Oon taas tosi viisas ja istun täällä sisällä dataamassa, vaikka ulkona paistaa aurinko ja sitten taas illalla aattelin lähteä kävellen tallille. Ellin logiikka jälleen kerran. Mutta kun en vaan yksinkertaisesti jaksanut lähteä heti koulun jälkeen ja nyt pitää odotella, että pääsee päivälliselle.


P.S. Siellä on kylmä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jee! :D