torstai 6. tammikuuta 2011

2010

Tässä hieman esimakua tyylistäni sekä ARVONTA. Säännöt ovat yksinkertaiset.

1. Valitse kolme lempiasuasi ja kirjoita niiden numerot kommenttiisi.

2. Muista laittaa kommenttiin sähköpostiosoitteesi, jotta voin ottaa sinuun yhteyttä, jos satut vaikka voittamaan.

3. Voit laittaa mukaan myös terkkuja mulle :D

Palkintona on JC:n nappikorviksia, tossa on 6 paria.














































Ei muuta kuin äänestämään :)


AI NIIN, tää arvonta päättyy sit 16.1. klo 15:00. Pieni, melko mitätön yksityiskohta, joka unohtui täysin tällaiselta arpomisen ensikertalaiselta.

5 kommenttia:

  1. 28.! Ku näin ton kuvan ekan kerran niin menin nyyhkimään Petelle ku en näytä samalta :D

    En anna mun sähköpistiosotetta =(

    Öö terkkuja... telkkarista tulee just nyt dieetit vaihtoon ja mulle tulee ana hirvee nälkä ku katon sitä! Tämän halusit tietää.

    VastaaPoista
  2. Vaikeeta, löysin kuus kiwaaa yhdistelmää ja sit oli vielä monta yksittäistä vaatekappaletta. Päädyin kuitenkin kokonaisuuksiin 24, 28 jaaaa apua kun vika oli vaikea koska 41,44 ja 47 oli kaikki pop, mutta sanotaan vaikka 41. :D

    Ja internet onnistuu aina löytämään mun s-postin spämmitarkoituksiin vaikka mä piilotan sen aina hyvin, mutta löydyn blogini kaudda.

    VastaaPoista
  3. Ömmmmmmmmmmmm 16 paras! :D sitten vieläää 29 ja 38.

    Ja sähköpostin löydät varmaan mun blogin kautta jos tarvii luulisin mahdollisesti jep :D

    Ja terveisinä sitä että kivat noi sun lyhyet hiukset;)

    VastaaPoista
  4. nummero 39 on best ja sitten perässä tulee 10 + 14 !

    sähköposti löytyy multaki blogin kautta.

    ja kommentin mukana tulee terkkuja sulle 8)

    VastaaPoista
  5. Oho, toi mun aikasempi kommentti on jäänny näköjään kesken... eli tässä vielä ne kaks muuta: 3. ja 51.!

    VastaaPoista

Jee! :D