perjantai 14. tammikuuta 2011

Ekkö tienny et barbit on leluja likkojen?

Mä tein vuodelle 2011 kolme uudenvuodenlupausta/-tavoitetta ja yksi niistä oli vaatteiden ostamisen huomattava vähentäminen. Oon onnistunu siinä ihan siedettävästi (lähinnä kaikkia mahdollisia kauppoja välttelemällä), mutta tiistaina meidän piti koulun takia käydä kirpparilla ja arvaahan sen, miten siinä kävi... :D



Tää punavalkoraidallinen laukku on AIVAN IHANA! Mun sydän suurin piirtein pysähty, kun näin tän siellä lähes tyhjien hyllyjen keskellä. Laukku on uudenveroisessa kunnossa ja maksoi kaksi euroa.


Ainut varsinainen vaateostokseni oli tämä oranssi Seppälän paita, joka maksoi 2,5 euroa (!). Tää on just semmonen vähän kittana tissejä korostava malli, joten jää varmasti kaapinpohjalle...

... mut tää teksti ja kuva oli vaan jotain niin vastustamatonta. "No need to hurry, no need to worry". Voisin ottaa ton mun uudeks tunnuslauseeks elämässä.


Sit mulle tuli myös se surkea H&M-paketti, josta siis palautin noin puolet sisällöstä (ja unohdin laittaa sen palautuskortin mukaan, vitun hienoa). Tämmönen söpö rusettisomisteinen neuletakki on siis siitä. Tää ei ehkä ollu mikään maailman hienoin, mutta tarviin tommosen siistin, vaalean neuletakin, joten sai kelvata. 19,95 €.

 
Oon selvästi kasvamassa aikuiseks, kun hamstraan tämmösiä ihan kivoja ja asiallisia vaatteita. Tääkin on omiaan johonkin tylsään kesäjuhlaan, toi L-koko oli vielä mulle aika löysä, joten ihailette varmaan yhtä mun konservatiivisimmista mekoista :) Hintaa oli peräti 4,95 €.

Sit löysin sieltä kirpparilta vielä tämmösiä, noi levyt oli 50 senttiä kappale ja leffat kai jotain 3 euroa? Toi Nopsajalan Tontilla taas on muuten ihan mielettömän hyvä levy, kuuntelin tota joskus lukion ykkösellä.


"Tontilla taas niinku tomi the traktori"

Oikeesti se on siis ROJUT JA TRAKTORIT, mutta minä luulin oikeesti aika kauan, että siinä laulettiin siitä tompasta. En ees tiiä mistä oon keksiny ton tomi the traktorin, ku ainakaan googlettamalla ei löytyny mitään sen nimistä? Se on tää mun mielikuvitus taas.


P.S. Ne kaks muuta lupausta oli kynsienpureskelun lopettaminen ja datailun (etenkin Facebookkailun) vähentäminen. Ensiksi mainittu on tähän mennessä epäonnitunut täysin ja toinen vaihtelevalla menestyksellä. Halusitte kuitenkin tietää.

2 kommenttia:

  1. Tomi Traktori on itseasiassa lastenohjelma. :D ja hauska toi oranssi paita.

    VastaaPoista
  2. Okei :D Mistähän mä oon sen The-liitteen siihen repässy... Nojaa, väliäkö tuolla.

    VastaaPoista

Jee! :D