lauantai 15. tammikuuta 2011

Ei huvita.

En tajua. Kävin tosiaan tällä viikolla joka päivä koulussa ja siellä AAMUPALALLA ja olin tosi pirteä aamusta myöhään iltaan. Sitten koitti viikonloppu ja oon ollu maailman väsynein. Nytkin kello on vähän yli yheksän ja mun silmät lupsahtelee kiinni. Ei tästä tuu nyt yhtään mitään. Vois kai ihan suosiolla luovuttaa ja vaan nukkua viikonloput. Jee. Hyvästi elämä.


Tämmönen asu mulla oli perjantaina ja tänään. Torstai-iltana luin nukkumaan mennessä Trendejä ja mulle tuli kauheesti pukeutumisinspiraatiota - itse asiassa niin paljon, et mun piti nousta sängystä ja valkata seuraavan päivän vaatteet valmiiks. Olin sentään kaks edellistä päivää viilettäny tuulihousuissa. Ei tää kyllä mikään maailman hienoin asu ollu, varsinkaan näin jälkikäteen katottuna. Sillon yöllä tää oli ihan super.



Ton mekon kukkakuosi on kyllä supersöpö! Harmi vaan, et toi malli on vähän huono, pitäis varmaan muokata sitä jotenkin...



Mulla oli tommonen upea hammaskoru :D


Jeppis jee, tää oli ehkä turhin päivä ikinä, mut sellasta se välillä on. Kävin mä sentään kierrätyskeskuksella (löysin vaikka mitä!), mut siitä lisää tuonnempana. En ihan kehannu laittaa kahta ostospostausta peräkkäin ku piti vähentää sitä vaatteiden ostelua...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jee! :D