sunnuntai 30. tammikuuta 2011

Mitä voin odottaa elämältä, vuoden kuluttua vähäisemmältä

Petin hienosti oman suunnitelmani ja pukeuduin perjantaina kukkamekkoon. Mutta kun teki niin mieli ja mulla oli synttärit ja synttäreinähän saa tunnetusti tehdä mitä haluaa...



Tää mekko herätti aika paljon tunteita ihmisissä. Mun entinen baletinopettaja tuli esimerkiks ruokalassa kehumaan tätä ja sanomaan, että näytän niin taiteilijalta, että mun on pakko tulla takasin tanssilinjalle. Sit yks mummo rupes juttelemaan mulle ku jollekin vanhalle tutulle ku mulla oli kuulemma niin ihana mekko jne jne jne.



Yritin mä vähän panostaa ja laittaa tollasen villaisen neuletakin, mutta aika säälittäväks yritykseks se jäi. Oli nimittäin niin kuuma, etten voinu pitää tota neulettä ku just tuon kuvan ottamisen ajan :D


Mitä, minä, 20? Jos mä laitan tälläsen kukkahörselökermakakkumekon ja wnb-keesikampauksen ja rusettikorun, niin en varmasti näytä niin vanhalta!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jee! :D