keskiviikko 26. tammikuuta 2011

villapaitailua osa 3




Minä tykkäsin, muut nähtävästi ei. Jouduin tänään syömään sekä lounaan että päivällisen yksin. Tai no kummallakin aterialla mulle kyllä tuli aina joku kaveri sit ku ne tuli syömään, mut alussa söin yksin, eli olin saletisti luotaantyötävä. Jos ette ymmärtäny, niin ei oo uutta.

Pakko muuten kertoa siitä, kun kävin tänään kaupassa ekan kerran tällä viikolla! Nostin kakskymppiä käteistä ja päätin, että se saa luvan riittää (ostin siis lähinnä kaikkia herkkuja, yllätys :D). No, mun ostokset makso 20,02 eli tasan kakskymmpiä :O Sit vielä mietin et pitäiskö mun ostaa muovipussi vai ei, ku mulla oli mukana vaan semmonen H&M:n välikokoinen muovipussi, mut noin viiden minuutin asettelun jälkeen kaikki ostokset mahtu siihen juuri ja juuri. Siis eikö ollukin siisti reissu? Selvästi jotkut jumalat ymmärtää, et mulle pitää korvata kassapojan puuttuminen. Kyllä jotain iloa pitää sentään kaupassa käynnistä saada.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jee! :D