maanantai 3. tammikuuta 2011

Let's start this.

Heihei ja tervetuloa uuteen blogiini.

Olen Elli ja näytän suurinpiirtein tältä:



KYMMENEN ASIAA, JOITA VIHAAN YLI KAIKEN:

1. Uuden blogin aloittamista. En vain keksi mitän tähän alkuun pitäisi kirjoittaa!

2. Sitä, kun tekisi mieli bilettää, eikä kukaan kavereista ole paikalla/lähdössä mukaan. Yksin baariin meneminenhän ei ole vaihtoehto.


3. Ihmisiä, jotka luulevat olevansa jotenkin parempia kuin toiset.

4. Ihmisiä, jotka eivät voi tehdä asioita, koska "eivät ole kännissä".

5. Sitä faktaa, että kaikki maailman ihmiset eivät rakasta minua.

6. Sitä, että unelmieni mies ei tykkää musta, yhyy.

7. Sitä, että mulla on maailman huonoin viinapää ja tuun humalaan yhestä siideristä.

8. Sitä, että istun tässä koneella, olen humalassa ja kirjoitan tätä. WTF? Tästä piti tulla asiallinen blogi.

9. Sitä, että mikään ei ikinä mene suunnitelmien mukaan - tai jos menee, niin tulee huomanneeksi, että odotukset ja todellisuus ovat hyvin, hyvin kaukana toisistaan.

10. Erikseen kirjoitettuja yhdys_sanoja.

YHDEKSÄN ASIAA, JOTKA OVAT OMINAISIA MINULLE/LUONTEELLENI:

1. Tollous

2. Avautuminen (elämäni on paskaa, yhyy ja sitä rataaa)

3. Epäasiallisuus

4. Bilettäminen

5. Asioista helposti innostuminen

6. Asioihin helposti kyllästyminen

7. Sarkasmi

8. Huono huumori

9. Suunnaton itserakkaus ja huono itsetunto kiehtovan kieroutuneena yhdistelmänä



KAHDEKSAN TAPAA VALLOITTAA MINUT JA SYDÄMENI:

1. Sano "moi" ja hymyile.

2. Kehu mua.

3. Kehu lisää ja pistä vähän omias (esim. oot tosi hyvännäköinen/oot tosi hyvä tanssija)

4. Tanssi mun kaa.

5. Tykkää samoista asioista ku mä.

6. Ole hauska, äläkä ota elämää liian vakavasti.

7. Ole ongelmanuori.

8. Ole taitava (you know what I mean ;) )



SEITSEMÄN ASIAA, JOITA TOIVON TÄLLÄ HETKELLÄ:


1. Biletysseuraa.

2. Sitä, että mun uus mekko saapuis postiin ennen lauantaina, koska sillon meen -yllätys,yllätys- bilettämään ja haluisin laittaa sen päälle.

3. Sitä, että mun unelmien mies koputtais tohon ovelle.

4. Lottovoittoa.

5. Jonkinnnäköistä itsehillintää.

6. Lisää sipsejä (ne loppu).

7. No jaa, pienempi/kiinteempi maha vois olla ihan jees.

KUUSI ASIAA MITÄ TEEN ENSIMMÄISENÄ KUN HERÄÄN:


1. Torkutan.

2. Torkutan lisää.

3. Avaan silmäni, katon kellonajan puhelimesta ja tajuan nukkuneeni taas pommiin.

4. Rynnistän vessaan.

5. Pissaan?

6. Pesen hampaat ja naaman.

VIISI IHMISTÄ, JOTKA TIETÄVÄT ENITEN MURHEITANI:

1. Jonde

2. Kaisa

3. Sirri

4. Äiti

5. Kaikki mun edellistä blogia lukeneet/mun facebook-kaverit



NELJÄ ASIAA, JOISTA OLEN RIIPPUVAINEN:

1. Netti

2. Karkki (sokeri)

3. Facebook

4. Coca-cola



KOLME KAUNEINTA ASIAA, MITÄ MINULLE ON SANOTTU:

1. Oot paras. 2. Sussa on parasta se ilme, mikä sulla on ku sä tanssit. 3. Sulle pitäis perustaa oma Facebook-faniryhmä.

(Jätin kaikki minä rakastan sinua-tyyliseet kuluneet kliseet ihan suosiolla laatikon sisäpuolelle.)



KAKSI ASIAA, MITÄ PELKÄÄN ENITEN:

1. Pimeä ikkuna. (En pysty nukkumaan yöllä, jos verhot ei peitä ikkuna ihan jok'ikistä senttiä myöten.)

2. Sitä, että minusta ei pidetä.



YKSI TUNNUSTUS:

Olen kännissä, kiitos ja anteeksi.

2 kommenttia:

Jee! :D