keskiviikko 26. tammikuuta 2011

villapaitailua 1 & 2

Mulle on tapahtunu jotain tosi outoa; oon nimittäin nykyään ihan älyttömän ahkera opiskelija! Esimerkiksi eilen olin niin keskittynyt lyhytelokuvan leikkaamiseen, etten ees tajunnut, että kaikki muut häipyivät paikalta... Voin taata, että noin ei ole ikinä ennen tapahtunut, eikä varmaan tule toiste tapahtumaankaan, yleensä kun se on meikäläinen, joka häipyy koulusta ensimmäisenä. 

Tänään taas unohdin kokonaan, että mun piti kirjoittaa tää postaus tän koulupäivän aikana, vaikka oikein aamulla latasin kuvat valmiiksi ja kaikkea. Oon vaan ahkeroinu niin kauheesti. Ja vähän vaan surffailin eri yliopistojen sivuilla ja kattelin noita valintaperusteita. Oli aika masentavaa, näillä papereilla kun ei pääse eteen eikä takas. Sain yleensä aina puolet niistä ylioppilastodistuksen maksimipisteistä, mikä on ärsyttävää! Jos nimittäin jotain elämässä vihaan, niin keskinkertaisuutta.


Tää maanantain asu oli jotain niin hirveetä, että ilman tätä teemaviikkoa olisi kyllä jäänyt julkaisematta. Mutta joo, tässä esimerkki siitä, kuinka villapaitaa ei kannata pukea.



Eilen päätin sitten pistää parastani ja tästä asusta tykkäsinkin paljon! :) Koulussa mulla oli aika vahva meikki ja hiukset pörrössä.



Nää loput kuvat onkin sit otettu illalla ku olin käyny suihkussa, niin näissä tää meikki ja hiukset on mun makuun vähän turhan laimeat tohon villapaitaan yhdistettyinä. Yksikin konservatiivinen asia asussa oikeuttaa kaiken muun vetämisen överiksi. Ellin pukeutumissäännöt, osa 94949494.


Noi pinkit sukkahousut on itsessään ihan liian smurffimaiset, mutta noiden pitsisukkisten kanssa väri tummenee just sopivaksi.


Tää villapaita on aika karmivan nukkainen, mutta aivan ihana päällä ja kirpparin ilmaislaatikosta kotoisin. Ja kyllä, noi kukat on täsmälleen samaa sävyä ku noi sukkikset. Mätsäys on iloni aina vaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jee! :D