maanantai 10. tammikuuta 2011

Time for dancing/living/trouble

Käytän todella, todella harvoin samaa asua useamman kerran. Tämä johtunee pääasiassa siitä, että minulla on niin paljon vaatteita, etten halua tuhlata mahdollisuuksia niiden pitämiseen pukeutumalla samoihin vaatteisiin useampaan otteeseen. Tai sitten se johtuu vain siitä, että kaikista asuista löytyy yleensä jokin vika.



Meno menee villiks.



Tätä asua olen käyttänyt nyt viimeiset kolme kertaa kun olen ollut baarissa. Edelliset kaksi kertaa tunsin oloni aivan mielettömän hyvännäköiseksi, mutta tällä kertaa tökki. Vika ei kuitenkaan tainnut olla asussa, vaan siinä faktassa, että tällä kertaa olin selvinpäin... :D Onko kukaan muu muuten ikinä kävellyt seinää päin katseen jäädessä kiinni omaan peilikuvaan? Mulle nimittäin käy näin lähes joka kerta kun käyn humalassa paikassa jossa on isot peilit (esim. huoltsikoiden vessat). Oon vaan niin pirun hyvännäköinen kännissä!

Miten mä muuten kirjotan nykyään vaan jotain kännijuttuja? Katotaanpa vaikka tätäkin blogia: 2/3 osa tästä on kirjoitettu joko alkoholin vaikutuksen alaisena tai sit tää juttujen taso on tätä. Sit eilen kirjotin yhen omasta mielestäni tosi hyvän ja pitkän sähköpostin ja vasta jälkeenpäin tajusin et puhuin siinä vaan juomisesta. Menneestä tai tulevasta.



Tää on tää mun asiallinen pose.

Tuosta asusta sen verran, että toi paita on maailman siistein ja se on Gina Tricotista ostettu tässä pari viikkoa sitten. Ainut miinus siinä (ilmiselvien laadun ja rullaantuvien hihojen lisäksi) on se, että MILLÄ PERUSTEELLA time of my life on puoli kolmelta? Päivällä se on just se hetki, ku tuntuu, että kello ei liiku mihinkään ja koulu-/työpäivä ei lopu ikinä. Yöllä taas tuohon aikaan joko a) ei saa unta, b) herää painajaiseen tai c) on baarissa. Mut joo, ei siitä sen enempää. Hame on toi H&M:n ja kengät on S-Marketista, wuhuu!

En oikein osaa päättää mitä ajatella noista kengistä. Ne sentään makso muistaakseni jotain 35 euroa, mikä on huomattavasti enemmän kuin yleensä maksan yhtään mistään ja no, niistä on jo nyt lähteny väri kärjistä. Käyttökertoja on kaks? Lisäksi ne näyttää aika pubiruusuilta, mikä nyt tosin alkaa olla aika sopivaa minulle sinänsä, mutta... Ja tuo varren pituus leventää mun sääriä ehkä noin puolella. Hyvää näissä on se, että näissä on aika helppo olla ja kävellä, lauantainakin tanssittiin se 3,5 tuntia ihan raivolla, enkä ees meinannu kuolla missään vaiheessa. Vähän vaan nilkutin kotimatkalla, mut eihän sillä enää sillon oo mitään merkitystä :D Niin ja noissa on tosiaan 9,5 cm:n korko (mittasin aivan itse viivottimella äsken), joten olen näissä varsin pitkä. Se oli aika outo tunne. Varsinkin kun baarin komein mies oli mua lyhyempi... Oon kyl ihan varma et se ei lähestyny mua ihan vaan näiden korkojen takia! Muutenhan kirjottelisin jo vähintään hääkutsuja tai jotain.

Ei, en polta sikaria, vaikka siltä saattaa ensisilmäyksellä kuulemma näyttääkin.

Oli muuten pitkästä aikaa hyvä dj tuossa meidän paikallisessa pikku night clubissa. Ja hyvällä tarkoitan sitä, että se ensinnäkin hymyili, kun kiikutin sille mun noin 25 biisin toivelistan ja sitten vielä soitti siitä listasta ainakin 7 (?) biisiä! Huippua! Muutenkin se soitti ihan ok biisejä (Petriäkin vaan kolmen biisin verran, huh), mutta kaks illan viimeistä biisiä oli jotain tuntematonta trancejumputusta? Siihen aikaanhan pitäis olla just jotain yhteislaulubiisejä :D Eikä tullu Mielihyvää tällä reissulla. Tästä tosin pitää syyttäää ehkä enemmänkin Virtasen Tapaninpäivän dj:tä, ku se soitti sen siellä. Ei mulle ainakaan olis aikasemmin ees tullu mieleen, et sitä voitais soittaa jossain. Tästä lähtien toivon sitä kyl joka kerta :P



Ja hei sinä nimimerkki kiljupullo Youtubessa, joka kommentoit tähän videoon, että jos joku luuli, et tää kertoo ihmisestä, niin kjeh kjeh. KJEH KJEH itelles! Minulle ainakin tää biisi kertoo vaan siitä, että haluan jonkun antavan mulle mielihyvää. Kielihyväkin käy.

Näyttää tosin ainakin tän viimekertaisen baarielämyksen perusteella siltä, että pitäis varmaan rueta harkitsemaan sitä pilveä vaihtoehtona ihan tosissaan. Ootteko ikinä joutunu pitelemään kaks kertaa itteenne isompaa ihmistä pystyssä yrittäessänne tanssia hitaita? Mieltä ylentävä kokemus, suosittelen lämpimästi.


2 kommenttia:

  1. Ha! Konstassa ku tulee naisten vessasta niin vasemmalla on heti ihan törrrrkeen iso peili. Ja sen jälkeen miesten vessan ovi. Törmään aina sieltä tulevaan mieheen ku tsiigailen itteäni :D

    VastaaPoista
  2. Noni, joku muukin kärsii samasta kännipeilaus-syndroomasta ku minä! :D

    VastaaPoista

Jee! :D